برش آسان و مونتاژ تصاویر با نرم افزار Picture Cutout Guide 2.0.2 Final
نوشته شده توسط : محمد

گاهی اوقات پیش می آید در عکسی که با دوربین گرفته ایم قسمت های اضافی که تمایلی به وجودشان نداریم ، خود را نمایان می کنند و برخلاف میل می بایست یا آنها را تحمل نموده و یا از خیر عکسی تهیه کرده ایم بگذریم . اگر برای شما نیز تا به حال چنین مشکلی پیش آمده است قطعا دیگر ناراحت نخواهید شد چرا که به وسیله ی نرم افزاری که امروز قصد معرفی اش را در دانلودها داریم می توانید به سادگی هر چه تمام تر اشیا و قسمت های اضافی که در تصاویرتان وجود دارند را حذف نمایید .
این برنامه که Picture Cutout Guide نام دارد با حجمی بسیار پایین و کاربری آسان خود کار را بر همگان راحت نموده است و برای استفاه از آن کافیست که عکس دلخواه را انتخاب کرده و سپس به وسیله ی ابزار انتخاب قسمتی که قصد حذفش را دارید مشخص نمایید و با یک کلیک برای همیشه با آن خداحافظی کنید . بله به همین سادگی انجام این فرایند امکان پذیر بوده و دیگر نیازی به استفاده از نرم افزار های پیچیده ای نظیر فتوشاپ نیازی پیدا نخواهید کرد . همچنین علاوه بر قابلیت ذکر شده امکان مهم دیگری در Picture Cutout Guide گنجانده شده است که با آن خواهید توانست بخشی از یک عکس را از آن جدا نموده و بر روی تصویری دیگر بگنجانید . قطعا این قابلیت نیز همانند ویژگی نخستی که ذکر شد هیجان انگیز و کاربردی خواهد بود . به طور مثال عکسی از خود گرفته اید و می خواهید همانند تصویر بالا در طبیعت و یا کنار یک چهره سرشناس قرار دهید . کافیست تا چند کلیک ساده در این نرم افزار انجام بدهید و لذت میکس تصاویر در عین سادگی را تجربه نمایید .

 

لینک دانلود – 2.8 مگابایت

پسورد: www.downloadha.com  




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار گرافیک , نرم افزار ویرایشگر , ,
:: برچسب‌ها: : Picture Cutout Guide , برنامه Picture Cutout Guide , جدا کردن قسمت ها و مونتاژ تصاویر , دانلود , دانلود Picture Cutout Guide , دانلود برنامه Picture Cutout Guide , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , مونتاژ تصاویر , نرم افزار Picture Cutout Guide , نرم افزار مونتاژ تصاویر چهره و بدن , ویرایش عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 2151
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: